Monday, August 17, 2009

Aku Seorang Psycho

Dalam kehidupan yang nyata, tidak semua kemahuan hati dapat membahagiakan. setiap langkah kita berpijak bahawasanya pasti akan melalui saat getir yang membawa kita ke suatu destinasi.

Kita ini punya akal fikiran untuk memilih. Di dalam saat kita memilih itu terkadangnya kita melakukan satu perbuatan yang bodoh di mana penyelesalan akan menyusul. kenapa kita ini tidak sempurna? Kenapa kita tidak boleh meramal masa depan supaya kita dapat merencanakan sesuatu dengan mudah.

Mengapa tidak dijadikan saja manusia itu sempurna? Supaya kita tidak melakukan kesilapan dalam setiap detik perbuatan dan menyusahkan kehidupan orang lain?

Di telinga ini hanya ada BABI, PUKIMAK, SIAL, BUSTARD, BAPAK KAU, BODOH, MACAM HARAM.

Aku benci mempunyai perasaan.

Fikiranku buntu, kusut, kesunyian dan penglihatan ku gelap..
Aku mahukan udara itu.. aku mahu menghirup sepuas-puasnya..

Adakah aku tergolong dalam orang-orang yang sesat?
Pentingkan diri sendiri ke aku ini?
Aku mahu berhenti berharap.

Kerana
aku tidak mahu lagi jadi BABI, PUKIMAK, SIAL, BUSTARD, BAPAK KAU, BODOH, MACAM HARAM.

HAHAHAHAHA!!!!

2 comments:

syukrina othman said...

salam...
just blog-walking~
ni lirik bakal lagu baru ke? hee atau bukan?

walaupun apa2 pun pasti tiada manusia yang sempurna kecuali rasul Allah, tetapi kita tetap sebaik2 makhluk ciptaan Allah kn?

cheeerrrrssss~~~ bersama anggun & dira~~

Intan said...

love your words